PRO HRM is al jarenlang de specialist in het ondersteunen van intermediairs en het voeren van de backoffice. Met onze full-service backofficedienstverlening verzorgen wij onder andere alle administratieve, juridische en financiële werkzaamheden. Hiernaast delen wij graag onze kennis en is het ons doel om de organisaties van onze klanten in staat te stellen om nog sneller te kunnen groeien.
Hoe doen wij dit?
- Ons team kent jou én je organisatie. Wij zijn betrokken bij jou en denken proactief met je mee.
- Wij gebruiken en implementeren slimme en efficiënte systemen en diverse koppelingen op maat.
- Processen zijn bij ons efficiënt ingericht.
- Wij voorzien jou van realtime inzicht en overzicht in relevante data. Wij zorgen ervoor dat jij ‘in control’ bent.
- Doordat wij jouw organisatie kennen, kunnen we je voorzien van advies op maat over o.a. systemen, data, verdienmodel, wet- en regelgeving et cetera.
- Door jou te ontzorgen op het gebied van administratieve, juridische en financiële zaken, heb jij meer tijd om kandidaten en opdrachtgevers aan te trekken.
Over ons team
Met ons enthousiaste en deskundige team adviseurs en specialisten staan wij dagelijks klaar om onze opdrachtgevers te adviseren, vragen te beantwoorden, contracten op te maken en salarissen tijdig en correct uit te betalen. Ook werken bij PRO HRM? Bekijk onze vacatures.
PRO HRM is actief in heel Nederland en staat voor een eerlijke en professionele dienstverlening.