Meer weten over backoffice dienstverlening?

Vraag informatie aan
Onze werkwijze

Met onze backoffice dienstverlening, nemen wij de urenregistratie, het verloningsproces, de facturatie, het debiteurenbeheer en de administratie en begeleiding rondom ziekte bij uitzendbureaus, detacheerders en andere intermediairs uit handen. Onze klanten profiteren ook van de beschikbare kennis binnen ons team en de reeds behaalde kwaliteitskeurmerken en certificeringen. Hoe ziet de werkwijze van PRO HRM eruit voor intermediairs? Onderstaand geven we onze werkwijze weer.

Stappen
  1. Tijdens een persoonlijk adviesgesprek gaan we dieper in op jouw wensen en verwachtingen. We introduceren onze organisatie en backofficedienstverlening voor intermediairs. Wanneer je behoefte hebt aan uitzendsoftware, kunnen we hier een demo van geven.
  2. Na het gesprek stellen we een samenwerkingsvoorstel op wat aansluit op jouw wensen.
  3. Wanneer we je akkoord op het voorstel hebben ontvangen, sturen we je een mantelovereenkomst toe.
  4. Na ondertekening hiervan nodigen we je graag uit op kantoor voor een kennismaking met jouw relatiebeheerder.
  5. We richten jouw Flexportal in. Eén van onze adviseurs verzorgt een demo om de mogelijkheden van het portaal toe te lichten.
  6. Wij regelen alle benodigde formulieren en juridische documenten om direct aan de slag te kunnen.
  7. Indien gewenst staan wij jou en jouw medewerkers tijdens onze samenwerkingsrelatie bij middels maatwerktrainingen.
Advisering

PRO HRM doet er alles aan om haar opdrachtgevers te ontzorgen. Bij vragen of behoefte aan advies over bijvoorbeeld wet- en regelgeving, arbeidsvoorwaarden, verzuim of cao-toepassing, kun je terecht bij onze adviseurs. Je kunt hierbij rekenen op deskundig advies en korte reactietermijnen.

Backoffice uitbesteden
aan PRO HRM

Meer weten over onze backoffice dienstverlening?

Onze werkwijze