Terug naar overzicht

Opdrachtgevers beoordelen
onze dienstverlening met een 8,4!

Jaarlijks onderzoeken wij de tevredenheid van opdrachtgevers over onze dienstverlening. Het monitoren van de klantentevredenheid is een belangrijk aspect binnen onze dienstverlening. Hierdoor kunnen wij waar nodig aanpassingen verrichten of verbeteringen doorvoeren. We stellen alle reacties dan ook zeer op prijs en delen de resultaten graag.

Bevraagde elementen

Diverse elementen over de dienstverlening werden bevraagd, namelijk: prijs/kwaliteit verhouding, bereikbaarheid, communicatie, contact met de contactpersoon, contactmomenten, reactiesnelheid, deskundigheid en ons online urenportaal Flexportal.

Algemene tevredenheid

Onze opdrachtgevers beoordeelde onze dienstverlening gemiddeld met een 8,4. Hier zijn wij erg blij mee! Dit is tevens een verbetering in vergelijking met de 8,0 waarmee onze opdrachtgevers ons vorig jaar beoordeelde. Er kwamen diverse sterke elementen naar voren:

  • Bereikbaarheid via telefoon en per e-mail
  • Snel antwoord op vragen
  • Persoonlijk en prettig contact
  • Deskundig en goed advies
Vervulde acties

We zijn intensief bezig geweest om de concrete acties van vorig jaar te vervullen. Een aantal voorbeelden:

  • Relatiebeheer
    Voor het verbeteren van het relatiebeheer hebben we onder andere het PRO Actualiteitenseminar georganiseerd. Daarnaast investeren wij in evaluatiegesprekken met onze opdrachtgevers om het (persoonlijke) contact te bevorderen.
  • Informatieoverdracht
    Het gaat hierbij om informatieoverdracht van onze werkwijze in combinatie met de nieuwe wet- en regelgeving. Sinds 25 mei 2018 is de nieuwe privacywetgeving van toepassing. Onze opdrachtgevers waren er gemiddeld ‘zeer mee eens’ dat er goed is geïnformeerd omtrent de invoering van de nieuwe privacywetgeving.
  • Medewerkersvoordelen
    Wij weten hoe belangrijk goed werkgeverschap is, voornamelijk in de huidige arbeidsmarkt. Op zowel persoonlijk als professioneel vlak bieden we daarom diverse medewerkersvoordelen aan.
Concrete acties

Net zoals vorig jaar zijn er uit het klantentevredenheidsonderzoek een aantal concrete acties gekomen. Wij gaan hiermee uiteraard aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren. Een aantal voorbeelden:

  • Flexportal
    Op dit moment worden contracten veelal vanuit ons verloningspakket opgemaakt. Wij zijn bezig met de mogelijkheid om contracten te genereren in het online urenportaal Flexportal. Op deze manier kan er sneller worden geschakeld met het opmaken van contracten. Getekende contracten zijn daarnaast terug te vinden in het persoonlijke dashboard van de medewerker.
  • Communicatie
    Het uitbesteden van het juridisch werkgeverschap kan bij medewerkers soms vragen oproepen. Wij zien het ook als onze rol om deze constructie duidelijk te communiceren naar onze medewerkers. We willen dat alle partijen weten wat er wordt verwacht en welke stappen er dienen te worden genomen bij diverse aspecten in onze dienstverlening. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan meer duidelijkheid rondom de aanmeldprocedure van medewerkers of in welke gevallen medewerkers met ons contact dienen op te nemen.