Zoals je wellicht is opgevallen, is het logo van PRO HRM aangepast. Hieronder geven we antwoord op de meestgestelde vragen.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Waarom verandert PRO HRM van logo?
Sinds eind 2023 werken BackOfficer en PRO HRM als zusterbedrijven samen. Door het bundelen van de krachten zijn we klaar voor de toekomst. Daarbij kunnen we onze partners beter van dienst zijn en onze medewerkers meer groeikansen geven. Dat is in een competitieve flexbranche van groot belang. We gebruiken vanaf heden een nieuw logo wat je zult tegenkomen op onze website, downloads en LinkedIn pagina.
Wat betekent dit voor mijn samenwerking met PRO HRM?
Voor onze klanten verandert er op dit moment niks. PRO HRM is nog steeds juridisch werkgever van je medewerkers. Je blijft contact houden met dezelfde personen bij PRO HRM. Je hoeft geen nieuw contract of nieuwe voorwaarden te tekenen. We introduceren de nieuwe naam om onze samenwerking duidelijk te maken in de markt.
Wat betekent dit voor mij als medewerker bij PRO HRM?
Voor medewerkers verandert er voorlopig niks. Je contract blijft bij PRO HRM. Je ontvangt je salaris ook nog op hetzelfde moment via dezelfde bank. Ook blijf je jezelf ziek melden zoals je gewend bent en kun je ons op dezelfde manieren bereiken wanneer je nog vragen hebt.
Wat betekent dit voor mij als opdrachtgever van een partner van PRO HRM?
Voor opdrachtgevers van PRO HRM BackOfficer verandert er voorlopig niks. De huidige werkwijze blijft gelijk. Ook hoeven er geen nieuwe overeenkomsten gesloten te worden. Kijk wel goed op je factuur naar het rekeningnummer. Dit is recentelijk gewijzigd.
Blijft PRO HRM in Eindhoven?
Het team van PRO HRM BackOfficer blijft werken vanuit Eindhoven. Zo is PRO HRM BackOfficer een tweede vestiging van het in Oss gevestigde BackOfficer.