Overstappen van backofficedienstverlener

Je overweegt over te stappen van backofficedienstverlener. Het liefst op een manier waarop dit jou zo min mogelijk tijd en moeite kost. Begrijpelijk! Met onze geautomatiseerde overstapservice nemen we alle administratieve rompslomp bij je uit handen. We zorgen ervoor dat alles goed en snel voor jouw uitzendbureau wordt geregeld.

Overstapservice
  1. Verkennend adviesgesprek
    In een verkennend en vrijblijvend adviesgesprek ga je in gesprek met onze adviseur. Wat kunnen we voor jou betekenen? Van welke systemen maak je al wel of nog geen gebruik? Waar liggen jouw behoeftes en verwachtingen? Wat kunnen wij jou bieden? En hoe kan de overstap voor jouw uitzendbureau zo gemakkelijk mogelijk?
  2. Samenwerkingsvoorstel
    Op basis van het adviesgesprek en de daarin uitgesproken behoeften en wensen maakt onze adviseur een voorstel voor je op maat.
  3. Volledige en eenvoudige migratie naar ons systeem
    We hebben inmiddels een duidelijk beeld van jouw (voorkeur in) processen en systemen. Deze gaan we zo naadloos mogelijk aansluiten op onze processen en systemen. Dit doen we door middel van slimme koppelingen, systemen en bulkinschrijvingen. Hierdoor zullen jouw opdrachtgevers en medewerkers zo min mogelijk merken van de overstap. Kortom, wij dragen zorg voor de koppelingen en een snelle en eenvoudige migratie van jouw medewerkers en administratie naar ons systeem.
  4. Communicatie richting jouw medewerkers en opdrachtgevers
    Goede communicatie over de overstap richting jouw opdrachtgevers en medewerkers is uiteraard essentieel. Hierbij ondersteunen we onze klanten middels diverse sjablonen en een overzichtelijke communicatieplanning.
Jouw ervaren backofficepartner

Met bijna 15 jaar ervaring en een team met veel kennis op juridisch, financieel en HR-gebied, bieden we jouw uitzendbureau professionaliteit en zekerheid. We doen er alles aan om jou te ontzorgen. Een samenwerking zien wij als een partnership waarin we een gezamenlijk doel hebben: succesvol groeien. Dit doel realiseren we door onze kennis met je te delen, je te adviseren waar gewenst en de backoffice goed en efficiënt voor je in vullen.

Volledig in jouw huisstijl
Bij PRO HRM zijn alle processen gedigitaliseerd. Wanneer je de overstap maakt naar PRO HRM, kun je gebruikmaken van onze gedigitaliseerde processen. Onder andere het HR-portaal Flexportal wordt ingericht in jouw huisstijl. Contracten, loonstroken en facturen worden daarbij voorzien van jouw logo. Hierdoor merken jouw opdrachtgevers en medewerkers vrijwel niets van de overstap.

Jouw eigen deskundige team
Je krijgt vanuit PRO HRM een eigen team met specialisten aangewezen. Specialisten die jouw organisatie écht leren kennen en vanaf dat moment voor jou, jouw opdrachtgevers en medewerkers altijd klaar zullen staan. Zij zullen je bij de start onder andere meenemen in alle functionaliteiten van onder andere het HR-portaal Flexportal, dat ingericht wordt in jouw huisstijl, en PRO Academy, het opleidingsplatform voor medewerkers.

Verkennend adviesgesprek

Wil je graag in gesprek met een van onze adviseurs om een succesvolle overstap te bespreken? We helpen je graag verder, uiteraard geheel vrijblijvend. Via het onderstaande formulier vraag je meer informatie op over onze backofficedienstverlening.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Jouw voordelen

  • Een team die jouw organisatie kent en met je meedenkt

  • Volledige en eenvoudige migratie

  • Gekoppelde systemen

  • Voorzien van vele certificeringen