Payroll Nijmegen

PRO HRM, een landelijk opererende organisatie die onder andere actief is in Nijmegen, biedt ‘payroll zoals het hoort’. Dit houdt in: een eerlijke dienstverlening, deskundige helpdesk en goed werkgeverschap. Eén van onze medewerkers wordt bij een samenwerking uw accountmanager en zal vanaf de eerste dag uw aanspreekpunt en adviseur zijn.

Op de website van PRO HRM vindt u meer informatie over onze diensten. Het is eveneens mogelijk om tariefinformatie aan te vragen. De tarieven worden direct per e-mail naar u toegestuurd. In het geval van vragen kunt u contact opnemen met onze helpdesk via 088-2013880.

Voordelen

Voordelen voor werkgevers – regio Nijmegen
Een payrollorganisaties zoals PRO HRM biedt werkgevers een oplossing om personeel in dienst te nemen zonder de bijbehorende risico’s en administratieve lasten. Doordat het juridisch werkgeverschap uitbesteed wordt, worden de bijbehorende zaken omtrent het personeel door PRO HRM geregeld.

Voordelen voor intermediairs – regio Nijmegen
Voor intermediairs biedt de backofficedienstverlening een oplossing door het uit handen nemen van administratieve werkzaamheden, zoals salarisadministratie, contractopmaak en debiteurenbeheer. Door het werken met PRO HRM lopen u en uw opdrachtgevers minder risico’s, profiteert u van meer gemak en zekerheid en tegelijkertijd wordt uw identiteit behouden. Het online systeem dat overzicht biedt in uren, rapportages en belangrijke documenten wordt bij PRO HRM volledig in uw huisstijl ingericht.

Meer informatie

Tarieven