Payroll Breda

U zoekt een landelijk opererende organisatie die de payrolldienstverlening aanbiedt ‘zoals dat hoort’. PRO HRM is hierin graag uw kennispartner, ook in Breda. Al onze opdrachtgevers hebben een eigen accountmanager, welke vanaf dag één hun aanspreekpunt en adviseur is voor verloningszaken en vragen over payroll.

Het is op onze website mogelijk om snel en eenvoudig tarieven aan te vragen. De tariefinformatie wordt direct per e-mail naar u toegestuurd. Indien u vragen heeft, kunt u te allen tijde contact opnemen met onze helpdesk.

Voordelen

Werkgevers
Payroll biedt werkgevers in en rondom Breda een manier om flexibel en vast personeel in dienst te nemen zonder administratieve rompslomp en risico’s. Doordat het juridisch werkgeverschap wordt uitbesteed, worden de bijbehorende contractadministratie en alle financiële zaken voor het personeel door PRO HRM geregeld.

Intermediairs
Intermediairs in en rondom Breda hebben baat bij de backofficedienstverlening van PRO HRM. De gehele backoffice kan door PRO HRM overgenomen worden. Hierdoor worden alle administratieve lasten uitbesteedt, maar ook wordt hiermee zorggedragen over het debiteurenbeheer en kan PRO HRM de doorbetaling en begeleiding bij ziekte op zich nemen.

Zo loopt u minder risico’s en heeft u maximale zekerheid op het gebied van verloning.

Meer informatie

Tarieven